Richard Jacquemond; Frédéric Lagrange (éds.), Culture pop en Égypte. Entre mainstream commercial et contestation, Riveneuve, Paris 2020, pp. 458. - Archive ouverte HAL Access content directly
Journal Articles (Book Review) La rivista di Arablit Year : 2021

Richard Jacquemond; Frédéric Lagrange (éds.), Culture pop en Égypte. Entre mainstream commercial et contestation, Riveneuve, Paris 2020, pp. 458.

Domains

Sociology
Fichier principal
Vignette du fichier
Arablit 21-22 - Bianco.pdf (3.18 Mo) Télécharger le fichier
Origin : Explicit agreement for this submission

Dates and versions

hal-03517947 , version 1 (20-01-2022)

Licence

Copyright

Identifiers

  • HAL Id : hal-03517947 , version 1

Cite

Annamaria Bianco. Richard Jacquemond; Frédéric Lagrange (éds.), Culture pop en Égypte. Entre mainstream commercial et contestation, Riveneuve, Paris 2020, pp. 458.. La rivista di Arablit, 2021, pp.127-134. ⟨hal-03517947⟩
89 View
30 Download

Share

Gmail Facebook X LinkedIn More