Skip to Main content Skip to Navigation
Conference papers

Renforcer l’auto-efficacité des professeurs des écoles débutants en tutorat grâce à l’analyse de leur activité

Document type :
Conference papers
Complete list of metadata

Cited literature [15 references]  Display  Hide  Download

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02453819
Contributor : Marc Nagels Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Friday, January 24, 2020 - 9:34:28 AM
Last modification on : Monday, December 13, 2021 - 12:02:26 PM
Long-term archiving on: : Saturday, April 25, 2020 - 1:21:09 PM

File

BouchetP-NagelsM ADMEE 2020 Re...
Files produced by the author(s)

Identifiers

  • HAL Id : hal-02453819, version 1

Citation

Marie Bouchet, Marc Nagels. Renforcer l’auto-efficacité des professeurs des écoles débutants en tutorat grâce à l’analyse de leur activité. 32ème colloque international annuel de l’ADMEE-Europe. Les dispositifs et des méthodologies émergents dans l’évaluation, Jan 2020, Casablanca, Maroc. ⟨hal-02453819⟩

Share

Metrics

Record views

73

Files downloads

116