Interactive whiteboard use in clinical reasoning sessions to teach diagnostic test ordering and interpretation to undergraduate medical students - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue BMC Medical Education Année : 2019

Interactive whiteboard use in clinical reasoning sessions to teach diagnostic test ordering and interpretation to undergraduate medical students

Fichier principal
Vignette du fichier
Gouzi et al-BMC Med Ed - 2019.pdf (1.67 Mo) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers éditeurs autorisés sur une archive ouverte
Loading...

Dates et versions

hal-02368420 , version 1 (27-11-2019)

Identifiants

Citer

Fares Gouzi, Christophe Hédon, Léo Blervaque, Emilie Passerieux, Nils Kuster, et al.. Interactive whiteboard use in clinical reasoning sessions to teach diagnostic test ordering and interpretation to undergraduate medical students. BMC Medical Education, 2019, 19 (1), pp.424. ⟨10.1186/s12909-019-1834-1⟩. ⟨hal-02368420⟩
58 Consultations
71 Téléchargements

Altmetric

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More