The Influence of Education on Attitudes toward Affirmative Action: The Role of the Policy's Strength - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue Journal of Applied Social Psychology Année : 2012

The Influence of Education on Attitudes toward Affirmative Action: The Role of the Policy's Strength

Klea Faniko
  • Fonction : Auteur
Fabio Lorenzi-Cioldi
  • Fonction : Auteur
Fabrice Buschini

Domaines

Psychologie

Dates et versions

hal-02098153 , version 1 (12-04-2019)

Identifiants

Citer

Klea Faniko, Fabio Lorenzi-Cioldi, Fabrice Buschini, Armand Chatard. The Influence of Education on Attitudes toward Affirmative Action: The Role of the Policy's Strength. Journal of Applied Social Psychology, 2012, 42 (2), pp.387-413. ⟨10.1111/j.1559-1816.2011.00892.x⟩. ⟨hal-02098153⟩
45 Consultations
0 Téléchargements

Altmetric

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More