Understanding learning to read through fMRI of rapid letter detection in skilled adult readers and dyslexic 10-year old children - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue Journal of Molecular Neuroscience Année : 2014

Understanding learning to read through fMRI of rapid letter detection in skilled adult readers and dyslexic 10-year old children

M. Boros
  • Fonction : Auteur
E. Eger
  • Fonction : Auteur
S. Dufau
M. Chanceaux
  • Fonction : Auteur
C. Pech
  • Fonction : Auteur
J. Rozycka
  • Fonction : Auteur
J. Grainger
J. C. Ziegler
L. Cohen
  • Fonction : Auteur
TNO

Résumé

no abstract
Fichier non déposé

Dates et versions

hal-01152199 , version 1 (15-05-2015)

Identifiants

  • HAL Id : hal-01152199 , version 1

Citer

M. Boros, E. Eger, S. Dufau, M. Chanceaux, Jean-Luc Anton, et al.. Understanding learning to read through fMRI of rapid letter detection in skilled adult readers and dyslexic 10-year old children. Journal of Molecular Neuroscience, 2014, 53, pp.S120--S121. ⟨hal-01152199⟩
115 Consultations
0 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More