Reducing the number of pupils in French first-grade classes: Is there evidence of contemporaneous and carryover effects? - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue International Journal of Educational Research Année : 2018

Reducing the number of pupils in French first-grade classes: Is there evidence of contemporaneous and carryover effects?

Domaines

Education
Fichier principal
Vignette du fichier
S0883035518315027.pdf (360.83 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Dates et versions

halshs-01928136 , version 1 (25-10-2021)

Licence

Paternité - Pas d'utilisation commerciale

Identifiants

Citer

Pascal Bressoux, Laurent Lima, Christian Monseur. Reducing the number of pupils in French first-grade classes: Is there evidence of contemporaneous and carryover effects?. International Journal of Educational Research, 2018, ⟨10.1016/j.ijer.2018.10.006⟩. ⟨halshs-01928136⟩

Collections

UGA TICE LARAC
135 Consultations
50 Téléchargements

Altmetric

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More