Introduction to the Thematic Working Group 17 on Theoretical Perspectives and Approaches in Mathematics Education Research of CERME 12. Horizontal and vertical theorizing - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu
Communication Dans Un Congrès Année : 2022

Introduction to the Thematic Working Group 17 on Theoretical Perspectives and Approaches in Mathematics Education Research of CERME 12. Horizontal and vertical theorizing

Heather Lynn Johnson
  • Fonction : Auteur
  • PersonId : 1040124
Abdel Seidouvy
  • Fonction : Auteur
  • PersonId : 1173076
Fichier principal
Vignette du fichier
TWG17__FINAL_CERME12__TWG17__Intro__LONG__Bikner-Ahabahs_TWG17-introduction.pdf (278.74 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Dates et versions

hal-03808704 , version 1 (10-10-2022)

Identifiants

  • HAL Id : hal-03808704 , version 1

Citer

Angelika Bikner-Ahsbahs, Heather Lynn Johnson, Anna Shvarts, Abdel Seidouvy. Introduction to the Thematic Working Group 17 on Theoretical Perspectives and Approaches in Mathematics Education Research of CERME 12. Horizontal and vertical theorizing. Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME12), Feb 2022, Bozen-Bolzano, Italy. ⟨hal-03808704⟩

Collections

CERME12
31 Consultations
57 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More