The Effect of Reflexive Feedback on Teacher-Trainer Performance in a Distance-Learning Context - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue Ubiquitous Learning: An International Journal Année : 2020

The Effect of Reflexive Feedback on Teacher-Trainer Performance in a Distance-Learning Context

Christopher de Marco
  • Fonction : Auteur
Fichier principal
Vignette du fichier
CGRN_Evain Demarco_Reflexive feedback final submission (1).pdf (403.54 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Dates et versions

hal-03130485 , version 1 (14-01-2023)

Identifiants

Citer

Christine Evain, Christopher de Marco. The Effect of Reflexive Feedback on Teacher-Trainer Performance in a Distance-Learning Context. Ubiquitous Learning: An International Journal, 2020, 13 (4), pp.11-24. ⟨10.18848/1835-9795/CGP/v13i04/11-24⟩. ⟨hal-03130485⟩
53 Consultations
27 Téléchargements

Altmetric

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More