The ecology of the marketplace experience: from consumers’ imaginary to design implications - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu
Chapitre D'ouvrage Année : 2020

The ecology of the marketplace experience: from consumers’ imaginary to design implications

Stefano Borghini
  • Fonction : Auteur
Mcclaran P.
  • Fonction : Auteur
Gaël Bonnin
  • Fonction : Auteur
Fichier non déposé

Dates et versions

hal-03082228 , version 1 (18-12-2020)

Licence

Paternité

Identifiants

  • HAL Id : hal-03082228 , version 1

Citer

Stefano Borghini, Mcclaran P., Veronique Cova, Gaël Bonnin. The ecology of the marketplace experience: from consumers’ imaginary to design implications. L. Visconti; L. Penaloza; N. Toulouse. Cultural Marketing Management, Routledge, pp.408-425, 2020. ⟨hal-03082228⟩
29 Consultations
0 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More