Book Sections
Year : 2019
Valentina CELI : Connect in order to contact the contributor
https://hal.science/hal-02800300
Submitted on : Friday, June 5, 2020-7:06:35 PM
Last modification on : Sunday, March 24, 2024-11:57:18 AM
Dates and versions
Identifiers
- HAL Id : hal-02800300 , version 1
Cite
Caroline Bulf, Valentina Celi. Conceptualisation en classe de géométrie : mise à l’épreuve d’une situation et d’un cadrage théorique en termes de circulation. Coppé, S., Roditi, É., Celi, V., Chellougui, F., Tempier, F., Allard, C., Corriveau, C., Haspekian, M., Masselot, P., Rousse, S., Sabra, H. & Kiwan-Zacka, M. (Eds.). Nouvelles perspectives en didactique : géométrie, évaluation des apprentissages mathématiques, Grenoble : La Pensée Sauvage éditions, 2019. ⟨hal-02800300⟩
Collections
11
View
0
Download