INFLUENCE DES DIMENSIONS DU TERROIR SUR LES INTENTIONS DU CONSOMMATEUR : QUELS EFFORTS POUR UN PRODUIT ALIMENTAIRE ESTAMPILLÉ « TERROIR »

Document type :
Conference papers
Complete list of metadatas

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02293692
Contributor : Pascale Ertus <>
Submitted on : Saturday, September 21, 2019 - 2:55:17 PM
Last modification on : Wednesday, December 18, 2019 - 5:23:26 PM
Long-term archiving on: Sunday, February 9, 2020 - 3:56:17 AM

File

Ertus, Petr et Jacob - Intent...
Files produced by the author(s)

Identifiers

  • HAL Id : hal-02293692, version 1

Citation

Pascale Ertus, Christine Petr, Céline Jacob. INFLUENCE DES DIMENSIONS DU TERROIR SUR LES INTENTIONS DU CONSOMMATEUR : QUELS EFFORTS POUR UN PRODUIT ALIMENTAIRE ESTAMPILLÉ « TERROIR ». 14ème Journée Marketing Agro-alimentaire Montpellier. Congrès AFM, Sep 2019, MONTPELLIER, France. ⟨hal-02293692⟩

Share

Metrics

Record views

25

Files downloads

96