Benefits that create values: CSR communication of French SMEs in the food industry - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu
Communication Dans Un Congrès Année : 2016

Benefits that create values: CSR communication of French SMEs in the food industry

Jacqueline Boysselle
  • Fonction : Auteur
  • PersonId : 1044357
Philippe Aurier
  • Fonction : Auteur
  • PersonId : 1044358
Gilles Séré de Lanauze
  • Fonction : Auteur
  • PersonId : 1044359
Fichier non déposé

Dates et versions

hal-02074247 , version 1 (20-03-2019)

Identifiants

  • HAL Id : hal-02074247 , version 1

Citer

Jacqueline Boysselle, Philippe Aurier, Gilles Séré de Lanauze. Benefits that create values: CSR communication of French SMEs in the food industry. The 61st ICSB World Conference (International Council for Small Business), 2016, New York, United States. ⟨hal-02074247⟩
35 Consultations
0 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More