Caractéristiques et limites du leadership en management de l'expérience client cross-canal : le cas des groupements d'adhérents

Document type :
Conference papers
Complete list of metadatas

Cited literature [19 references]  Display  Hide  Download

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02073116
Contributor : Claire Capo <>
Submitted on : Tuesday, March 19, 2019 - 4:08:35 PM
Last modification on : Tuesday, May 7, 2019 - 6:30:13 PM
Long-term archiving on : Thursday, June 20, 2019 - 2:51:19 PM

File

15-Jacob_Capo_Thil2017.pdf
Files produced by the author(s)

Identifiers

  • HAL Id : hal-02073116, version 1

Citation

Florence Jacob, Claire Capo. Caractéristiques et limites du leadership en management de l'expérience client cross-canal : le cas des groupements d'adhérents. 20ème Colloque Etienne Thil - Commerce et Distribution, Oct 2017, Roubaix, France. ⟨hal-02073116⟩

Share

Metrics

Record views

22

Files downloads

139