Analyzing the use of history in mathematics education: issues and challenges around Balacheff’s cKȼ model - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue Educational Studies in Mathematics Année : 2018

Analyzing the use of history in mathematics education: issues and challenges around Balacheff’s cKȼ model

Fichier principal
Vignette du fichier
2018 Educational Studies in Mathematcis article_ESM_v.4.3.pdf (301.88 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)
Loading...

Dates et versions

hal-01915902 , version 1 (08-11-2018)

Identifiants

Citer

Thomas de Vittori. Analyzing the use of history in mathematics education: issues and challenges around Balacheff’s cKȼ model. Educational Studies in Mathematics, 2018, 99 (2), pp.125 - 136. ⟨10.1007/s10649-018-9831-6⟩. ⟨hal-01915902⟩

Collections

UNIV-ARTOIS TICE
51 Consultations
233 Téléchargements

Altmetric

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More