Longitudinal predictors of reading comprehension in French at first grade: Unpacking the oral comprehension component of the simple view - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue Learning and Instruction Année : 2018

Longitudinal predictors of reading comprehension in French at first grade: Unpacking the oral comprehension component of the simple view

Fichier principal
Vignette du fichier
S0959475217300142.pdf (988.25 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Dates et versions

hal-01858185 , version 1 (22-10-2021)

Licence

Paternité - Pas d'utilisation commerciale

Identifiants

Citer

Jessica Massonnié, Maryse Bianco, Laurent Lima, Pascal Bressoux. Longitudinal predictors of reading comprehension in French at first grade: Unpacking the oral comprehension component of the simple view. Learning and Instruction, 2018, ⟨10.1016/j.learninstruc.2018.01.005⟩. ⟨hal-01858185⟩

Collections

UGA TICE LARAC
87 Consultations
49 Téléchargements

Altmetric

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More