An Ecosystem for Customer Experience Management

Abstract : no abstract
Type de document :
Chapitre d'ouvrage
A. Mellouk and A. Cuadra-Sanchez. Quality of Experience Engineering for Customer Added Value Services: From Evaluation to Monitoring, ISTE/Wiley, pp.11-30, 2014
Liste complète des métadonnées

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01567707
Contributeur : Lab Lissi <>
Soumis le : lundi 24 juillet 2017 - 12:49:42
Dernière modification le : vendredi 31 août 2018 - 09:25:30

Identifiants

  • HAL Id : hal-01567707, version 1

Collections

Citation

A. Cuadra-Sanchez, M. Cutanda-Rodriguez, A. Aurelius, K. Brunnstrom, J. E. Lopez Vergara, et al.. An Ecosystem for Customer Experience Management. A. Mellouk and A. Cuadra-Sanchez. Quality of Experience Engineering for Customer Added Value Services: From Evaluation to Monitoring, ISTE/Wiley, pp.11-30, 2014. 〈hal-01567707〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

21