A Conceptual Approach to Studying the Learning Process - with a Special Focus on Knowledge Creation

Abstract : In this paper we present a conceptual approach to the study and analysis of learning processes with emphasis on the knowledge-creating types of learning processes that often occur in workplace learning.
Type de document :
Autre publication
Research report of the ProLearn Network of Excellence (IST 507310), Deliverable 5.3. 2005
Liste complète des métadonnées

Littérature citée [76 références]  Voir  Masquer  Télécharger

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00588812
Contributeur : Jerome Zeiliger <>
Soumis le : mardi 26 avril 2011 - 16:33:37
Dernière modification le : jeudi 7 février 2019 - 16:53:13
Document(s) archivé(s) le : mercredi 27 juillet 2011 - 02:44:46

Fichier

Naeve-Prolearn-2005.pdf
Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Identifiants

  • HAL Id : hal-00588812, version 1

Collections

Citation

Ambjörn Naeve, Mikael Nilsson, Matthias Palmér, Richard Wessblad, Mia Lindegren, et al.. A Conceptual Approach to Studying the Learning Process - with a Special Focus on Knowledge Creation. Research report of the ProLearn Network of Excellence (IST 507310), Deliverable 5.3. 2005. 〈hal-00588812〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

248

Téléchargements de fichiers

242