When Women Can't Do Math: The Interplay of Self-Construal, Group Identification, and Stereotypic Performance Standards - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue Journal of Experimental Social Psychology Année : 2008

When Women Can't Do Math: The Interplay of Self-Construal, Group Identification, and Stereotypic Performance Standards

Johannes Keller
  • Fonction : Auteur correspondant
  • PersonId : 891655

Connectez-vous pour contacter l'auteur
Lisa Molix
  • Fonction : Auteur
Fichier principal
Vignette du fichier
PEER_stage2_10.1016%2Fj.jesp.2007.01.007.pdf (240.17 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)
Loading...

Dates et versions

hal-00563504 , version 1 (06-02-2011)

Identifiants

Citer

Johannes Keller, Lisa Molix. When Women Can't Do Math: The Interplay of Self-Construal, Group Identification, and Stereotypic Performance Standards. Journal of Experimental Social Psychology, 2008, 44 (2), pp.437. ⟨10.1016/j.jesp.2007.01.007⟩. ⟨hal-00563504⟩

Collections

PEER
28 Consultations
112 Téléchargements

Altmetric

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More