Implementing LNS using filtering units of GPUs - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu
Communication Dans Un Congrès Année : 2010

Implementing LNS using filtering units of GPUs

Résumé

Current GPUs offer specialized graphics hardware in addition to generic floating-point processing units. We propose a method which reuses specialized texture filtering units to perform piecewise polynomial evaluations, which helps accelerate LNS computations and can be used in combination with hardware-based transcendental functions.
Fichier principal
Vignette du fichier
Arnold_LNSusingFilteringGPU_ICASSP10.pdf (214.6 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)
Loading...

Dates et versions

hal-00423434 , version 1 (09-10-2009)

Identifiants

Citer

Mark G. Arnold, David Defour, Caroline Collange, David Defour Eliaus. Implementing LNS using filtering units of GPUs. International Conference on Acoustics Speech and Signal Processing (ICASSP), Mar 2010, Dallas, TX, United States. pp.1542--1545, ⟨10.1109/ICASSP.2010.5495516⟩. ⟨hal-00423434⟩

Collections

UNIV-PERP
181 Consultations
183 Téléchargements

Altmetric

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More