The Mark of the Beast as Trace of History. Animalistic Tattoos in Michel Faber’s The Crimson Petal and the White (2002) and Kamila Shamsie’ Burnt Shadows (2009) - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue La Peaulogie - Revue de sciences sociales et humaines sur les peaux Année : 2020

The Mark of the Beast as Trace of History. Animalistic Tattoos in Michel Faber’s The Crimson Petal and the White (2002) and Kamila Shamsie’ Burnt Shadows (2009)

Fichier principal
Vignette du fichier
numero_4_the-mark-of-the-beast-as-trace-of-history_chemmachery-j_compressed.pdf (836.05 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Publication financée par une institution

Dates et versions

hal-03797756 , version 1 (04-10-2022)

Identifiants

  • HAL Id : hal-03797756 , version 1

Citer

Jaine Chemmachery. The Mark of the Beast as Trace of History. Animalistic Tattoos in Michel Faber’s The Crimson Petal and the White (2002) and Kamila Shamsie’ Burnt Shadows (2009). La Peaulogie - Revue de sciences sociales et humaines sur les peaux, 2020, 4, pp.71-93. ⟨hal-03797756⟩
16 Consultations
55 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More