“A collective marketing strategy to assess and manage the sustainability of Geographical Indications. The case of Parmigiano Reggiano PDO.” - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu
Communication Dans Un Congrès Année : 2022

“A collective marketing strategy to assess and manage the sustainability of Geographical Indications. The case of Parmigiano Reggiano PDO.”

Résumé

“A collective marketing strategy to assess and manage the sustainability of Geographical Indications. The case of Parmigiano Reggiano PDO.”
Fichier principal
Vignette du fichier
WPGI_2022_parmigiano_Arciprete_Filippini_Arfini.pdf (139.41 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Dates et versions

hal-03792169 , version 1 (29-09-2022)

Identifiants

  • HAL Id : hal-03792169 , version 1

Citer

Roberta Arciprete, Filippo Arfini, R. Filippini. “A collective marketing strategy to assess and manage the sustainability of Geographical Indications. The case of Parmigiano Reggiano PDO.”. Worldwide Perspectives on Geographical Indications, Centre de Coopération Internationale en Recherche Agronomique pour le Développement [Cirad], Jul 2022, Montpellier, France. ⟨hal-03792169⟩

Collections

GI2021
199 Consultations
44 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More