Reducing the split-attention effect of subtitles during video learning: might the use of occasional keywords be an effective solution? - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue L'Année psychologique Année : 2021

Reducing the split-attention effect of subtitles during video learning: might the use of occasional keywords be an effective solution?

Fichier principal
Vignette du fichier
cojean_martin_2021.pdf (596.19 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Dates et versions

hal-03616023 , version 1 (22-03-2022)

Identifiants

Citer

Salomé Cojean, Nicolas Martin. Reducing the split-attention effect of subtitles during video learning: might the use of occasional keywords be an effective solution?. L'Année psychologique, 2021, Vol. 121 (4), pp.417-442. ⟨10.3917/anpsy1.214.0417⟩. ⟨hal-03616023⟩
60 Consultations
176 Téléchargements

Altmetric

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More