How a dialogic space can impact children’s creativity and mood valence in Drama Pedagogy Training: Study with a French 4th grade sample - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue Thinking Skills and Creativity Année : 2019

How a dialogic space can impact children’s creativity and mood valence in Drama Pedagogy Training: Study with a French 4th grade sample

Macarena-Paz Celume
Franck Zenasni
  • Fonction : Auteur
Fichier principal
Vignette du fichier
S1871187118302104.pdf (478.23 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Dates et versions

hal-03487352 , version 1 (20-12-2021)

Licence

Paternité - Pas d'utilisation commerciale

Identifiants

Citer

Macarena-Paz Celume, Maud Besançon, Franck Zenasni. How a dialogic space can impact children’s creativity and mood valence in Drama Pedagogy Training: Study with a French 4th grade sample. Thinking Skills and Creativity, 2019, 33, pp.100576 -. ⟨10.1016/j.tsc.2019.100576⟩. ⟨hal-03487352⟩
29 Consultations
94 Téléchargements

Altmetric

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More