Readers' perceived task demands and their relation to multiple document comprehension strategies and outcome - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue Learning and Individual Differences Année : 2021

Readers' perceived task demands and their relation to multiple document comprehension strategies and outcome

Cornelia Schoor
  • Fonction : Auteur
Cordula Artelt
  • Fonction : Auteur
Nina Mahlow
  • Fonction : Auteur
Carolin Hahnel
  • Fonction : Auteur
Ulf Kroehne
  • Fonction : Auteur
Frank Goldhammer
  • Fonction : Auteur

Domaines

Psychologie
Fichier principal
Vignette du fichier
Schoor_Rouet_etal_2021_preprint.pdf (868.09 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Dates et versions

hal-03453389 , version 1 (29-11-2021)

Identifiants

Citer

Cornelia Schoor, Jean-François Rouet, Cordula Artelt, Nina Mahlow, Carolin Hahnel, et al.. Readers' perceived task demands and their relation to multiple document comprehension strategies and outcome. Learning and Individual Differences, 2021, 88, pp.102018. ⟨10.1016/j.lindif.2021.102018⟩. ⟨hal-03453389⟩
23 Consultations
139 Téléchargements

Altmetric

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More