English Teaching in French Vocational Secondary Education: the Influence of a Participatory Action Research on Changes of Teachers' Practices - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu
Communication Dans Un Congrès Année : 2021

English Teaching in French Vocational Secondary Education: the Influence of a Participatory Action Research on Changes of Teachers' Practices

Domaines

Education
Fichier principal
Vignette du fichier
Présentation.pdf (725.06 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Dates et versions

hal-03354803 , version 1 (26-09-2021)

Identifiants

  • HAL Id : hal-03354803 , version 1

Citer

Noémie Olympio, Éric Tortochot, Sandrine Eschenauer, Mercedes Baugnies, Caroline Hache. English Teaching in French Vocational Secondary Education: the Influence of a Participatory Action Research on Changes of Teachers' Practices. ECER 2021 Education and Society: expectations, prescriptions, reconciliations, Sep 2021, Genève, Switzerland. ⟨hal-03354803⟩
75 Consultations
25 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More