HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Conference papers

L’accompagnement d’un dispositif innovant éducatif d’enseignement de l’anglais en lycée professionnel : effets d’une recherche collaborative avec méthodologie mixte

Document type :
Conference papers
Complete list of metadata

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03200034
Contributor : Caroline Hache Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Tuesday, April 20, 2021 - 9:18:48 AM
Last modification on : Thursday, November 25, 2021 - 3:46:04 AM

Identifiers

  • HAL Id : hal-03200034, version 1

Citation

Sandrine Eschenauer, Caroline Hache, Noémie Olympio, Éric Tortochot. L’accompagnement d’un dispositif innovant éducatif d’enseignement de l’anglais en lycée professionnel : effets d’une recherche collaborative avec méthodologie mixte. Apprentissages, stratégies et politiques éducatives. Quelles interdisciplinarités, méthodologies et perspectives internationales ? 2e Colloque SFERE-Provence (FED4238) / AMPIRIC -, Mar 2021, Marseille, France. ⟨hal-03200034⟩

Share

Metrics

Record views

33

Files downloads

53