Studying Higher Education in Multi-Faceted Africa : For a Scientific Analysis of Sector Reforms - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue Les cahiers d'Afrique de l'Est Année : 2020

Studying Higher Education in Multi-Faceted Africa : For a Scientific Analysis of Sector Reforms

Olivier Provini
Cédric Mayrargue
  • Fonction : Auteur
  • PersonId : 833369
Ibrahim Chitou
  • Fonction : Auteur
  • PersonId : 997256
Fichier non déposé

Dates et versions

hal-03187002 , version 1 (31-03-2021)

Identifiants

  • HAL Id : hal-03187002 , version 1

Citer

Olivier Provini, Cédric Mayrargue, Ibrahim Chitou. Studying Higher Education in Multi-Faceted Africa : For a Scientific Analysis of Sector Reforms. Les cahiers d'Afrique de l'Est, 2020, 54. ⟨hal-03187002⟩
34 Consultations
0 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More