Influence of Augmented Reality activities on students’ cognitive load and learning outcomes. - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu
Communication Dans Un Congrès Année : 2021

Influence of Augmented Reality activities on students’ cognitive load and learning outcomes.

Elena Martin
  • Fonction : Auteur
  • PersonId : 1093743
Hélène Cheneval-Armand
Sabrina Marchi
  • Fonction : Auteur
Frédéric Leterme
Didier Albrand
  • Fonction : Auteur
Jegou Corinne
Alice Delserieys
Teddy Chauveau,
  • Fonction : Auteur
Tony Marcello,
  • Fonction : Auteur
Chloé, Pananceau
  • Fonction : Auteur

Domaines

Education
Fichier non déposé

Dates et versions

hal-03171662 , version 1 (17-03-2021)

Identifiants

  • HAL Id : hal-03171662 , version 1

Citer

Elena Martin, Jérémy Castéra, Hélène Cheneval-Armand, Sabrina Marchi, Frédéric Leterme, et al.. Influence of Augmented Reality activities on students’ cognitive load and learning outcomes.. IOSTE SYMPOSIUM 2020, Feb 2021, Daegu, South Korea. ⟨hal-03171662⟩
63 Consultations
0 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More