Exploring Didactic and Literary Approaches to the Introduction of Digital Literature in French High Schools - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue Journal of Comparative Literature and Aesthetics (JCLA) Année : 2020

Exploring Didactic and Literary Approaches to the Introduction of Digital Literature in French High Schools

Serge Bouchardon
Fichier principal
Vignette du fichier
2019_JCLA _Serge Bouchardon_Magali-Brunel.pdf (190.63 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers éditeurs autorisés sur une archive ouverte

Dates et versions

hal-03091085 , version 1 (10-02-2022)

Identifiants

  • HAL Id : hal-03091085 , version 1

Citer

Serge Bouchardon, Magali Brunel. Exploring Didactic and Literary Approaches to the Introduction of Digital Literature in French High Schools. Journal of Comparative Literature and Aesthetics (JCLA), 2020, 42 (4), pp.49-62. ⟨hal-03091085⟩
97 Consultations
72 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More