High and low theory-of-mind scores of child-teachers: Which teaching strategies are efficient? - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue Cognitive Development Année : 2020

High and low theory-of-mind scores of child-teachers: Which teaching strategies are efficient?

Leïla Bensalah
  • Fonction : Auteur
Stéphanie Caillies

Domaines

Psychologie
Fichier principal
Vignette du fichier
S0885201420300745.pdf (305.84 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Dates et versions

hal-03014048 , version 1 (18-07-2022)

Licence

Paternité - Pas d'utilisation commerciale

Identifiants

Citer

Leïla Bensalah, Stéphanie Caillies. High and low theory-of-mind scores of child-teachers: Which teaching strategies are efficient?. Cognitive Development, 2020, 55, pp.100920. ⟨10.1016/j.cogdev.2020.100920⟩. ⟨hal-03014048⟩

Collections

URCA C2S MSH-URCA
26 Consultations
11 Téléchargements

Altmetric

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More