Vision, Attention and Reading : Identifying preschool children at risk for reading difficulties - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu
Poster De Conférence Année : 2018

Vision, Attention and Reading : Identifying preschool children at risk for reading difficulties

Domaines

Psychologie
Fichier principal
Vignette du fichier
POSTER ARN PARIS - Vernet Marie.pdf (893.96 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Dates et versions

hal-02900799 , version 1 (16-07-2020)

Identifiants

  • HAL Id : hal-02900799 , version 1

Citer

Marie Vernet, Stéphanie Ducrot, Laurie Leibnitz, Yves Chaix. Vision, Attention and Reading : Identifying preschool children at risk for reading difficulties. 6th conference of the Association for Research in Neuroeducation, Jun 2018, Paris, France. ⟨hal-02900799⟩
40 Consultations
85 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More