Plurality of knowledge to meet the challenges of tomorrow - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu
Chapitre D'ouvrage Année : 2020

Plurality of knowledge to meet the challenges of tomorrow

Carole Faucher
Marie-Claude Lamarre
  • Fonction : Auteur
Mohamed Mebtoul
  • Fonction : Auteur
David Mathelot
  • Fonction : Auteur
Obrillant Damus

Mots clés

Domaines

Education
Fichier non déposé

Dates et versions

hal-02526240 , version 1 (31-03-2020)

Identifiants

  • HAL Id : hal-02526240 , version 1

Citer

Didier Jourdan, Carole Faucher, Philippe Cury, Marie-Claude Lamarre, Mohamed Mebtoul, et al.. Plurality of knowledge to meet the challenges of tomorrow. S. Joseph. Humanistic Futures of Learning: Perspectives from UNESCO Chairs and UNITWIN Networks, UNESCO, 2020. ⟨hal-02526240⟩
81 Consultations
0 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More