Skip to Main content Skip to Navigation
Conference papers

La plateforme Moodle au service de l’encadrement des étudiants : L’enseignement du chinois et l’Evaluation Continue Intégrale à l’Université de Strasbourg

Document type :
Conference papers
Complete list of metadata

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02507144
Contributor : Marie Bizais-Lillig Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Thursday, March 12, 2020 - 5:58:34 PM
Last modification on : Friday, April 10, 2020 - 4:42:02 PM

Licence


Distributed under a Creative Commons Attribution - NonCommercial - NoDerivatives 4.0 International License

Identifiers

  • HAL Id : hal-02507144, version 1

Collections

`

Citation

Marie Bizais. La plateforme Moodle au service de l’encadrement des étudiants : L’enseignement du chinois et l’Evaluation Continue Intégrale à l’Université de Strasbourg. XIème Journée d’études de l’AREC, Association de Recherche sur l’Enseignement du Chinois (AREC), Jun 2014, Paris, France. ⟨hal-02507144⟩

Share

Metrics

Record views

36