Skip to Main content Skip to Navigation
New interface
Conference papers

Analyse de la corrélation entre la présence sur les réseaux sociaux sur le nombre d’entrées des sites touristiques, le cas de la « Loire Valley » et de Tripadvisor

Document type :
Conference papers
Complete list of metadata

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02499724
Contributor : Laurent Maubisson Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Thursday, March 5, 2020 - 2:46:55 PM
Last modification on : Saturday, March 19, 2022 - 11:51:17 AM

Identifiers

  • HAL Id : hal-02499724, version 1

Collections

Citation

Stéphane Bourliataux-Lajoinie, Laurent Maubisson. Analyse de la corrélation entre la présence sur les réseaux sociaux sur le nombre d’entrées des sites touristiques, le cas de la « Loire Valley » et de Tripadvisor. 29th Conference of the International Business Information Management Association, International Business Information Management Association (IBIMA), Jun 2017, Vienna, Autriche. ⟨hal-02499724⟩

Share

Metrics

Record views

34