HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Book sections

Formation des enseignants en charge d’élèves allophones d’hier à aujourd’hui: quelles perspectives?

Document type :
Book sections
Complete list of metadata

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02471796
Contributor : Fatima Chnane-Davin Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Sunday, February 9, 2020 - 1:11:21 PM
Last modification on : Thursday, May 19, 2022 - 3:48:05 PM

Identifiers

  • HAL Id : hal-02471796, version 1

Citation

Catherine Mendonça Dias, Brahim Azaoui, Fatima Chnane-Davin. Formation des enseignants en charge d’élèves allophones d’hier à aujourd’hui: quelles perspectives?. Lambert Lucas, collection Didactique des langues maternelles et étrangères. Allophonie. Inclusion et langues des enfants de migrants à l'école, pp.123-140, 2020, 978-2-35935-300-6. ⟨hal-02471796⟩

Share

Metrics

Record views

233