Skip to Main content Skip to Navigation
Conference papers

La mise en scène des produits en magasin : un élément incontournable pour communiquer auprès des jeunes adultes. Application sur le secteur de l’habillement

Document type :
Conference papers
Complete list of metadata

Cited literature [38 references]  Display  Hide  Download

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02417327
Contributor : Emilie Hoëllard Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Wednesday, December 18, 2019 - 10:31:48 AM
Last modification on : Wednesday, March 9, 2022 - 3:50:03 PM
Long-term archiving on: : Thursday, March 19, 2020 - 4:56:18 PM

File

EMILIE HOELLARD JNRC 2011 (2)....
Files produced by the author(s)

Identifiers

  • HAL Id : hal-02417327, version 1

Citation

Emilie Hoëllard. La mise en scène des produits en magasin : un élément incontournable pour communiquer auprès des jeunes adultes. Application sur le secteur de l’habillement. 10èmes Journées Normandes de Recherche sur la Consommation, Mar 2011, Rouen, France. ⟨hal-02417327⟩

Share

Metrics

Record views

12

Files downloads

65