The influence of live-vs. video-model presentation on the early acquisition of a new complex coordination - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue Physical Education and Sport Pedagogy Année : 2015

The influence of live-vs. video-model presentation on the early acquisition of a new complex coordination

Léna Lhuisset
Éric Margnes

Domaines

Psychologie
Fichier principal
Vignette du fichier
Lhuisset_Margnes_PEPS_2015.pdf (384.86 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)
Loading...

Dates et versions

hal-02364410 , version 1 (19-11-2019)

Identifiants

Citer

Léna Lhuisset, Éric Margnes. The influence of live-vs. video-model presentation on the early acquisition of a new complex coordination. Physical Education and Sport Pedagogy, 2015, 20 (5), pp.490-502. ⟨10.1080/17408989.2014.923989⟩. ⟨hal-02364410⟩

Collections

UNIV-PAU MEPS
62 Consultations
150 Téléchargements

Altmetric

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More