Skip to Main content Skip to Navigation
Poster communications

D’un marketing du non culinaire vers un marketing de la culinarité : Accompagner le développement des compétences des adolescents en matière d’arts de faire culinaires

Complete list of metadata

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02293782
Contributor : Emilie Orliange Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Monday, September 23, 2019 - 1:33:41 PM
Last modification on : Tuesday, February 16, 2021 - 9:28:02 AM
Long-term archiving on: : Sunday, February 9, 2020 - 3:53:27 AM

File

POSTER_E_ORLIANGE_marketing de...
Files produced by the author(s)

Identifiers

  • HAL Id : hal-02293782, version 1

Citation

Emilie Orliange. D’un marketing du non culinaire vers un marketing de la culinarité : Accompagner le développement des compétences des adolescents en matière d’arts de faire culinaires. 14ème journée du marketing agro-alimentaire, Sep 2019, Montpellier, France. ⟨hal-02293782⟩

Share

Metrics

Record views

347

Files downloads

104