Comparing the Effects of Using a Tangible Object or a Simulation in Learning Elementary CS Concepts - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu
Communication Dans Un Congrès Année : 2019

Comparing the Effects of Using a Tangible Object or a Simulation in Learning Elementary CS Concepts

Fichier principal
Vignette du fichier
SIGCSE2019_final.pdf (203.83 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Dates et versions

hal-02156180 , version 1 (14-06-2019)

Identifiants

Citer

Grégoire Fessard, Ilaria Renna, Patrick Wang. Comparing the Effects of Using a Tangible Object or a Simulation in Learning Elementary CS Concepts. 50th ACM SIGCSE Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE '19), Feb 2019, Minneapolis, MN, United States. pp.1274-1274, ⟨10.1145/3287324.3293809⟩. ⟨hal-02156180⟩

Collections

TICE TEL ISEP
43 Consultations
81 Téléchargements

Altmetric

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More