« Alternative Food Consumption (AFC): Idiocentric and Allocentric Factors of Influence among Low Socio-Economic Status (SES) Consumers », 33(7-8), 580-601. - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue Journal of Marketing Management Année : 2017

« Alternative Food Consumption (AFC): Idiocentric and Allocentric Factors of Influence among Low Socio-Economic Status (SES) Consumers », 33(7-8), 580-601.

P., Peter
  • Fonction : Auteur
V., Manna
  • Fonction : Auteur
S., Hong
  • Fonction : Auteur
E., Ullsoy
  • Fonction : Auteur
Fichier non déposé

Dates et versions

hal-02128216 , version 1 (14-05-2019)

Identifiants

  • HAL Id : hal-02128216 , version 1

Citer

Wided Batat, P., Peter, Handan Vicdan, V., Manna, S., Hong, et al.. « Alternative Food Consumption (AFC): Idiocentric and Allocentric Factors of Influence among Low Socio-Economic Status (SES) Consumers », 33(7-8), 580-601.. Journal of Marketing Management, 2017. ⟨hal-02128216⟩
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