Orthography and second language word learning: Moving beyond “friend or foe?” - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue Journal of the Acoustical Society of America Année : 2019

Orthography and second language word learning: Moving beyond “friend or foe?”

Domaines

Linguistique
Fichier principal
Vignette du fichier
BuerkiWelbyClementSpinelli_revised2_ReviewerPDF.pdf (227.92 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)
Loading...

Dates et versions

hal-02106593 , version 1 (23-04-2019)

Identifiants

Citer

Audrey Bürki, Pauline Welby, Mélanie Clément, Elsa Spinelli. Orthography and second language word learning: Moving beyond “friend or foe?”. Journal of the Acoustical Society of America, 2019, 145 (4), pp.EL265-EL271. ⟨10.1121/1.5094923⟩. ⟨hal-02106593⟩
45 Consultations
160 Téléchargements

Altmetric

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More