An Integrative Model of the Influence of Parental and Peer Support on Consumer Ethical Beliefs: The Mediating Role of Self-Esteem, Power, and Materialism

Type de document :
Article dans une revue
Journal of Business Ethics, Springer Verlag, 2018, 150 (4), pp.1173 - 1186. 〈10.1007/s10551-016-3137-3〉
Liste complète des métadonnées

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01914742
Contributeur : Isabelle Celet <>
Soumis le : mercredi 7 novembre 2018 - 10:24:43
Dernière modification le : jeudi 8 novembre 2018 - 01:17:10

Identifiants

Collections

Citation

Elodie Gentina, L. Shrum, Tina Lowrey, Scott Vitell, Gregory Rose. An Integrative Model of the Influence of Parental and Peer Support on Consumer Ethical Beliefs: The Mediating Role of Self-Esteem, Power, and Materialism. Journal of Business Ethics, Springer Verlag, 2018, 150 (4), pp.1173 - 1186. 〈10.1007/s10551-016-3137-3〉. 〈hal-01914742〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

7