Skip to Main content Skip to Navigation
Book sections

Pratiques (extra)ordinaires du « lire-écrire » et plurilinguisme : ménager une place aux langues des élèves pourquoi ? Comment ?

Complete list of metadatas

Cited literature [25 references]  Display  Hide  Download

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01893885
Contributor : Livia Goletto <>
Submitted on : Thursday, October 11, 2018 - 6:19:27 PM
Last modification on : Wednesday, November 6, 2019 - 10:52:02 AM
Document(s) archivé(s) le : Saturday, January 12, 2019 - 3:31:17 PM

File

ART_ADEL_GOLETTO_L.pdf
Files produced by the author(s)

Identifiers

  • HAL Id : hal-01893885, version 1

Collections

Citation

Livia Goletto. Pratiques (extra)ordinaires du « lire-écrire » et plurilinguisme : ménager une place aux langues des élèves pourquoi ? Comment ?. L'école, ses enfants et ses langues, 2018. ⟨hal-01893885⟩

Share

Metrics

Record views

43

Files downloads

95