Skip to Main content Skip to Navigation
Directions of work or proceedings

direction du n°17 de Raisons, comparaison, éducation, RFEC. Enseigner l'histoire en contexte de pluralité identitaire.

Nicole Tutiaux Guillon 1
1 Théodile-CIREL
CIREL - Centre Interuniversitaire de Recherche en Education de Lille - ULR 4354 : EA1764
Document type :
Directions of work or proceedings
Complete list of metadata

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01840485
Contributor : Nicole Tutiaux Guillon <>
Submitted on : Monday, July 16, 2018 - 2:35:02 PM
Last modification on : Monday, December 14, 2020 - 10:56:02 AM

Identifiers

  • HAL Id : hal-01840485, version 1

Collections

Citation

Nicole Tutiaux Guillon. direction du n°17 de Raisons, comparaison, éducation, RFEC. Enseigner l'histoire en contexte de pluralité identitaire. . France. 2018. ⟨hal-01840485⟩

Share

Metrics

Record views

52