Skip to Main content Skip to Navigation
Journal articles

LES DETERMINANTS DE L’ATTITUDE DES CONSOMMATEURS ENVERS LES NOUVELLES STRATEGIES DES DISTRIBUTEURS : ANALYSE QUALITATIVE EXPLORATOIRE APPLIQUEE AU CAS DES ALIMENTS SANTE VENDUS SOUS MDD

Document type :
Journal articles
Complete list of metadata

Cited literature [90 references]  Display  Hide  Download

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01757765
Contributor : fatima zahra agzit Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Tuesday, April 3, 2018 - 10:23:42 PM
Last modification on : Friday, August 9, 2019 - 3:18:07 PM

File

9847-23985-1-PB (1).pdf
Explicit agreement for this submission

Identifiers

  • HAL Id : hal-01757765, version 1

Collections

Citation

Fatima Zahra Agzit, Hind Moussaid, Mohamed Sidmou, Mohamed Benmoussa. LES DETERMINANTS DE L’ATTITUDE DES CONSOMMATEURS ENVERS LES NOUVELLES STRATEGIES DES DISTRIBUTEURS : ANALYSE QUALITATIVE EXPLORATOIRE APPLIQUEE AU CAS DES ALIMENTS SANTE VENDUS SOUS MDD. Revue marocaine de recherche en management et marketing, CNRST-IMIST 2017. ⟨hal-01757765⟩

Share

Metrics

Record views

56

Files downloads

2276