Skip to Main content Skip to Navigation
Conference papers

Apprendre à programmer: comment les enseignants justifient-ils le choix d'un outil didactique?

Document type :
Conference papers
Complete list of metadata

Cited literature [12 references]  Display  Hide  Download

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01753133
Contributor : Jean-Philippe Pellet Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Thursday, March 29, 2018 - 2:48:33 PM
Last modification on : Thursday, September 10, 2020 - 10:46:21 AM

File

18-Vandeput-Henry.pdf
Files produced by the author(s)

Identifiers

  • HAL Id : hal-01753133, version 1

Collections

Citation

Etienne Vandeput, Julie Henry. Apprendre à programmer: comment les enseignants justifient-ils le choix d'un outil didactique?. Didapro 7 – DidaSTIC. De 0 à 1 ou l’heure de l’informatique à l’école, Feb 2018, Lausanne, Suisse. ⟨hal-01753133⟩

Share

Metrics

Les métriques sont temporairement indisponibles