Relational resources for emerging markets’ non-technological innovation: insights from China and Taiwan

Type de document :
Article dans une revue
Journal of Business and Industrial Marketing, Emerald, 2017, 32 (6), pp.876 - 888. 〈10.1108/JBIM-05-2015-0092〉
Liste complète des métadonnées

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01744873
Contributeur : Marion Romo <>
Soumis le : mardi 27 mars 2018 - 16:55:16
Dernière modification le : mardi 3 juillet 2018 - 11:22:12

Identifiants

Collections

Citation

Chavi C.-Y. Fletcher-Chen, Faten Baddar Al-Husan, Fawaz Baddar Alhussan. Relational resources for emerging markets’ non-technological innovation: insights from China and Taiwan. Journal of Business and Industrial Marketing, Emerald, 2017, 32 (6), pp.876 - 888. 〈10.1108/JBIM-05-2015-0092〉. 〈hal-01744873〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

35