Identifying epistemic emotions from activity analytics in interactive digital learning environments - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu
Chapitre D'ouvrage Année : 2019

Identifying epistemic emotions from activity analytics in interactive digital learning environments

Amaël Arguel
Mariya Pachman
  • Fonction : Auteur
Lori Lockyer
  • Fonction : Auteur

Domaines

Psychologie
Fichier non déposé

Dates et versions

hal-01744037 , version 1 (27-03-2018)

Identifiants

  • HAL Id : hal-01744037 , version 1

Citer

Amaël Arguel, Mariya Pachman, Lori Lockyer. Identifying epistemic emotions from activity analytics in interactive digital learning environments. Jason M. Lodge; Jared Cooney Horwath; Linda Corrin. Learning Analytics in the Classroom: Translating Learning Analytics Research for Teachers, Routledge, 2019, 978-0-8153-6212-8. ⟨hal-01744037⟩
31 Consultations
0 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More