HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Journal articles

Qu’apporte la musique à l’apprentissage de l’écriture ? Étude de cas auprès d’un enfant en grande difficulté d’écriture.

Complete list of metadata

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01734942
Contributor : Jérémy Danna Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Sunday, February 13, 2022 - 2:50:00 PM
Last modification on : Thursday, February 24, 2022 - 3:34:14 AM
Long-term archiving on: : Saturday, May 14, 2022 - 6:13:41 PM

File

ANAE_Véron et al_2017.pdf
Files produced by the author(s)

Identifiers

  • HAL Id : hal-01734942, version 1

Collections

Citation

Lauriane Véron-Delor, Jean-Luc Velay, Isabelle Braibant, Jérémy Danna. Qu’apporte la musique à l’apprentissage de l’écriture ? Étude de cas auprès d’un enfant en grande difficulté d’écriture.. ANAE - Approche Neuropsychologique des Apprentissages Chez L'enfant, ANAE/PLEIOMEDIA, 2017. ⟨hal-01734942⟩

Share

Metrics

Record views

503

Files downloads

102