Skip to Main content Skip to Navigation
Book sections

Accompagnement et reconnaissance d’autrui : quels enjeux pour l’évaluation en formation ?

Document type :
Book sections
Complete list of metadatas

Cited literature [23 references]  Display  Hide  Download

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01716601
Contributor : Thérèse Perez-Roux <>
Submitted on : Friday, February 23, 2018 - 7:25:39 PM
Last modification on : Monday, November 30, 2020 - 9:52:33 AM
Long-term archiving on: : Friday, May 25, 2018 - 9:43:53 AM

Files

ADMEE 2013_texte Perez-Roux_V1...
Files produced by the author(s)

Identifiers

  • HAL Id : hal-01716601, version 1

Collections

Citation

Thérèse Perez-Roux. Accompagnement et reconnaissance d’autrui : quels enjeux pour l’évaluation en formation ? . A. Jorro & Y Mercier-Brunel (dir.). Activité évaluative et accompagnement professionnel. , Presses universitaires François Rabelais, pp.99-116. 2016. ⟨hal-01716601⟩

Share

Metrics

Record views

127

Files downloads

676